trečiadienis, kovo 21, 2007

dar apie darba:)

Zodziu siandien prezentavau. Visam bordui. Padariau mano galva gana vidutiniska prezentuske, o netiketai tapau paslovinta tarp moteru. Visi vieningai nutare, kad mano izvalgos absoliuciai nerealios, pora kartu perklause ar tikrai zelandijoj esu tik nepilnus 4 menesius. Bingo. Negana to, esu oficialiai atleista nuo anglu kursu ir turiu rasytini generalinio pazada greitu laiku patapti senior account manager:)

taip kad as esu baisiai didele saunuole. ir kas smagiausia, ta zinau ne tik as:))) ot prisigyriau....

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Na, Zivile, tu TIKRAI NEREALI SAUNUOLE! Valio! Valio! Valio! Tikriausiai po tokio paslovinimo visos tos nelemtos persidirbimo ir "save your ass" dienos atrodo kaip mazytes saltos lietaus balutes :) Varyk taip ir toliau!

Anonimiškas rašė...

PIRMYN!!!!!!!!!!!

Anonimiškas rašė...

Sveiki,

jus jau praleidot NZ beveik 0,5 metu. Gal galite viename is blogu nuosirdziai pasidalint savo isvadomis (pvz. 10 sakiniu): pateisino/nepateisino jusu lukesciu, ko tikites toliau (kai jums taip sekasi ir mes visi dziaugiames, kokia matote savo ateiti ir kada planuojate uzsukt Lietuvon. Beje, mes buvom netoliausiai jusu:))) atostogavom Tailande.

Anonimiškas rašė...

SVAJUNAS:

Zivile - esi SUPER DUPER !!!! Daryk ten juos :)

Zivile rašė...

Na jau Sablinskai, puse metu :)) siandien suejo tik 4 men :)) Kai bus puse metu - padarysim ataskaita :))
Beja, Tailandas ne taip jau ir arti - kokios 14 valandu skrydzio :))

Anonimiškas rašė...

Na jau- keturi menesiai.
O jau ir karjeros laiptais pakopei:)