antradienis, rugsėjo 22, 2009

Twilight apsėdimas

Pagaliau laisvė ir normaliai trunkantis nakties miegas:)

Per paskutines nepilnas pora savaičių daugiau praktiškai nieko ir nedariau tik skaičiau (ir perskaičiau:)) nelemtas "Twilight" knygas. Nelemtas dėl to, kad iš esmės nėra jos tokios jau nerealios kaip visos merginos mano darbe kliedi - nuolatiniai "aš tave myliu", "o aš tave labiau myliu" stiliaus dialogai, kai kada žiauriai muša iš vėžių:)

Bet nepaisant visų "myliu, oj myliu labiau", į istoriją įkrenti ir iš jos gali išlipti tik užvertęs paskutinį ketvirtos knygos puslapį. Man atrodo net pora kilogramų numečiau, nes negi gaiši laiką valgymui ir kitiems niekams:) Beveik pykau, kad reikia eiti į darbą ir švaistyti laiką, kurį galėčiau skirti skaitymui. Gerai, kad pats darbas kažkaip užmatęs, kad vaikštau kaip šešėlis ir snūduriuoju prie kompo, praeitą penktadienį mane išsiuntė namo profilaktiniam poilsiui, kurį aš, aišku, išnaudojau pagal paskirtį - skaičiau:))

Kaip gyvena Linas irgi nelabai žinau:) Visi jo bandymai su manim pabendrauti baigdavosi beveik piktom instrukcijom palaukti iki skyriaus pabaigos ir t.t. Žinau, nebaisiai gražu..:)



Tai va taip. Ir čia rašo moteriškė, kažkada viešai teigusi, kad jau filmų ir kitų pasakų apie vampyrus jai nekiškit:)

7 komentarai:

Vilmis rašė...

Tai darbe turbut pagalvojo jog jau vampireji, kai su pajuodusiais paakiais i darba ateini :)

Linkejimai is Vanuatu :)

Zivile rašė...

ech gaila kad tu ne Sidny - tobulai oranzine dulkiu audra liks nenufotkinta. O as liksiu be kokteiliuku ryt vakare:))

Vilmis rašė...

tai gal kas nors nufotkino is kaimynu :) o vaizdelis tai kaip dykumoje
http://www.smh.com.au/environment/sydney-turns-red-dust-storm-blankets-city-20090923-g0so.html
gal dar spesiu sugristi ir gyvai pamatyti, jei lektuvai aisku aerouoste leidziasi :)

Jurga rašė...

oi zinau:) Man irgi buna - ikrentu i kokia siaip is paziuros neypatingai dideles vertes knyga ir kol neperskaitau, niekur nei is vietos :))))

Vilmis rašė...

beje, o filmą matei?

Zivile rašė...

tai nuo filmo viskas ir prasidejo:) darbe gi filmo fanu klubas praktiskai. tai kad isipaisyciau i konteksta paziurejau filma, tada perskaiciau knygas, tada dar karta paziurejau filma, o dabar laukiu lapkricio, kai visa gauja eisim i antros dalies premjera:)

Vaida rašė...

Bruno paskaitė - sako, vargšas vyras! O aš sakau, nu čia dabar? koks jau vargšas, jau ir knygos paskaityt negalima?!?! :)
Labai pažįstama situacija mūsų šeimą ištikusi kadaise su Poteriada visa. Dėl Twilight dar laikausi.