penktadienis, vasario 27, 2009

Apie tai kaip mane darbe skatino...

Jau ilgą laiką darbe per susirinkimus man vis užsimindavo, kad tuoj tuoj duosim tau firmos akcijų. Na nei aš jų prašiau, nei ką, tai per daug nesijaudinau ir nekreipiau dėmesio. Man jau geriau atlyginimą pakeltų :)

Ir va galiausiai praėjusią savaitę pasikviečia mane direktorius ir sako, kad pagaliau nusprendė man duoti firmos akcijų. Na duoda - imk, muša - bėk. Ir kiek gi tų akcijų aš čia gaunu? Ogi 0.1% :))

Aišku ačiū, bet kažkiek juokinga. Tiek trimitavo apie tų akcijų davimą ir štai 0.1% kaip kokiam Microsoft'e ar Apple. :) Tai dabar tikslas pakelti firmą tiek, kad galėtų parduoti bent už 100 milijonų po kelių metų. Tada ir man nukris koks 100 tūkst....:)

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Laba diena,
netycia radau si Jusu blog'a.
Labai idomiai rasote.
Ar galeciau kreiptis su keliais klausimais?

Justas

justautas@yahoo.com

Danguole rašė...

LOL! Na nesakyk, dabar jau visai nuoširdžiai galėsi save vadinti firmos akcininku.Juk nepuls klausineti, kiek tų akcijų turi. Svarbiausia - faktas! Su kuo ir sveikinu!