ketvirtadienis, lapkričio 19, 2009

Tik bum ir reikia vėl kraustytis

Nuo senų senovės turiu vieną norą, kurio niekaip neišeina įgyvendinti. Noriu užsiprenumeruoti bent kelis žurnalus. Kai buvau maža, tėvai jų daug užsisakydavo. Paskui kažkaip išvažiavau mokytis ir nuo to laiko nė vienoj vietoj negyvenau tiek ilgai, kad tą verta būtų daryti.

Galvojau šiemet bus tie metai. Neseniai pasirašėm nuomos sutartį dar dvylikai mėnesių. Mintyse jau pradėjau dėliotis sąrašą pačių pačiausių, kuriuos kas mėnesį norėčiau rasti pašto dėžutėj ir tadaaaaam skambutis su žinia, kad mūsų namus vėl bandys parduoti.

Neteisybė totali. Tai reiškia, kad vėl kurį laiką reikės gyventi ne savo ritmu. Nuolat vyks buto apžiūros, kas reiškia perdėtą tvarkymąsi, brangesnių daiktų slapstymą ir t.t.

Tada niekas nežino kiek pats procesas tęsis... O vasara ant nosies. Mažiausiai norisi trankytis po miestą, apžiūrinėti namus, pildyti milijonus formų, tada pakuotis šmutkes ir vėl pradėti visą įsikūrimo procesą iš naujo. Esu pikta ir gerokai nelaiminga dabar...
(p.s. viešas pavirkavimas man visada padeda:))

7 komentarai:

egidija rašė...

užjaučiu :( tikrai nesmagu...iš kitos pusės visokio barachlo nereikalingo atsikratysit - apie ką aš svajoju seniai. deja, gyvenu ten pat jau 7 metai...

Unknown rašė...

ojojoj kaip gaila...tokia ta nuomininku dalia:( gal rasit ka nors ant vandenyno kranto? :)

sarune rašė...

Mano močiutė sakydavo , jei nori blogo palinkėti priešui tai linkėk kraustynių. Aš tą supratau tik vėliau kai kasmet migruodavau po porą kartų. O paskutinį kartą tai irgi butą pardavinėjo. Ir mano nustebimui per mėnesį jį iškišo kažkam. Tada tai staugiau , kur rekės dėtis... Gal AU labiau civilizuota?

Gintautas rašė...

Vaziuokit i Lt. Speju kad greitu metu uz metu nuomos mokesti galesit cia buta nusipirkti:). Uzsisakysi: 'Zmones', 'Savaite su TV','Cosmo' ir t.t.

Unknown rašė...

Jei tai nors kiek paguos, kaip tik po poros dienu kraustausi i 8 per pastaruosius 10 metu namus ir sitie bus vel laikini...Cia gal karma tokia ar kas...

Vilmis rašė...

tai reikia tikėtis nauji savininkai irgi tik nuomai butą perką, gal viskas nebus taip blogai :)

Anonimiškas rašė...

Zuiki :) taigi atvarau i Australija padet tau kraustytis!!!
Nepergyvenk :)
Astam.