Visa vietinė žiniasklaida jau kuris laikas verkia apie gerokai sumažėjusį turistų srautą į Australiją. Vieni kaltina stiprų dolerį, kiti finansinę krizę, dar kiti buvo šventai įsitikinę, kad koją čia kiša nevykusi Australijos įvaizdžio kampanija „where the bloody hell are you“. Tai va. Ilgas laukimas baigėsi. Nuo šiandien visi tik ir šneka apie naująją kampaniją. Kol kas ir tauta, ir žiniasklaida atrodo patenkinti. O kaip ne kaip, australams įvaizdžio klausimas yra lygiai toks pats opus ir kaip ir lietuviams; ir visi oziai turi gana griežtą nuomonę apie tai, koks šalies pristatymas pasauliui yra teisingas ir koks ne. Žodžiu galit pažiūrėti TV klipukus (Bilabong film & Boab film) ir įvertinti patys.
Šiaip gražu. Man lyriniai poetiniai TV klipai visada patikdavo. Tiesa, dėl jų efektyvumo niekada negali būti tikras, bet sprendimas targetinti emociškai nusivariusius ir finansų krizės nukamuotus ofiso berniukus ir mergaites yra ko gera teisingas. O čia dar žiūrėk stipriai pakrito Australijos doleris ta proga, tai ir tikrai bus viskas gerai su tais turistais.
Tiesa, kai reklamos agentūros konkursavo dėl šito projekto, Zelandijos prezentacijos gabalą dariau aš:) tik mūsų Australijos partneriai konkurso nelaimėjo.. Dabar kūryba tikriausiai piktai krizena, kad aborigeną pakeitus maoriu ir gale pridėjus šūkį, kad Zelandijoj nėra gyvačių, krokodilų ir kitų idilę drumsčiančių gyvių – tai drąsiai galėtų būti klipas ir apie Zelandiją. Galų gale Australija tikrai ne vienintelė šalis, kur galima relaksuotis:)
trečiadienis, spalio 08, 2008
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
4 komentarai:
we saved your spot on a beach. nice :)
Ei, Tautiečiai, laukiu nesulaukiu jūsų išsamų pasakojimų. Bent kokį australietišką receptą parašykite ;)
kazkaip nuobodziai gyvenam dabar:))) o australietisku receptu net nezinau - jie kenguriena kaip versiena ruosia ir tiek;)
tai gal parasysit ka nors !!!!!!!????? AAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Rašyti komentarą