sekmadienis, birželio 15, 2008

Internetas Australija - 2

Pratęsiant temą apie internetą, norėjau pasidžiaugti, kad pagaliau jau turim normalų ir spartų internetą.
Ir su iinet viskas išsisprendė gerai - "peržiūrėję jūsų situaciją, nusprendėme nereikalauti 30 dolerių mokesčio iš jūsų". Pasisekė jiems, nes būtų neatsisakę savo noro manęs apmokestinti, tai būtų turėję problemų, nes būčiau kovojęs iki galo. Yra tokia institucija Australijoje Ombudsman į kurią galima kreiptis, jei neišsprendi savo problemų su paslaugų teikėju. Ir tada, kaip sakė mano bendradarbis, nesvarbu kieno naudai išsprendžiamas ginčas, paslaugų teikėjas vis tiek nubaudžiamas. Nežinau ar tai tiesa, bet visi labai bijo to Ombudsman kaip velnio :)
Tai va, dabar įsivedėm manau pigiausią internetą Australijoje - Exetel. Internetas įvestas kaip ir žadėta, aptarnavimas super (nors skambučių centras greičiausiai kažkur Indijoje, bet e-mailais atsakinėja super greitai), planų pasirinkimas irgi man priimtiniausias (jei viršyji numatytą duomenų perdavimo kvotą, tai apmokestina tik 3 dolerius už Gb, o ne sumažina greitį). Na vienu žodžiu visiškai pagal mūsų poreikius. Tai jei kas esate Australijoje ir reikia pasirinkti interneto tiekėją, rinkitės Exetel. O jei užsisakysite per mano nuorodą (arba įrašykite mano numerį 0398668915 kaip rekomendavusį pildydami anketą) man reikės mažiau mokėti už internetą :))
Moralas - vėl esame pilnaverčiai internetinės erdvės piliečiai ir blogas turėtų būti atnaujinamas dažniau :)

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

o kodel australija nedalyvauja euro2008? :)

Linas rašė...

tai kad dalyvauja. Va su lenkais lygioms suzaide :))