šeštadienis, birželio 07, 2008

apie pokerį ir žvaigždes

.. Penktadienio vakaras. Linas išėjo į savo antrą darbą – žaisti pokerio. Jei grįš ir parneš morenginio pyrago su riešutais - žinosiu, kad laimėjo. Jei parneš eklerų su vaniliniu įdaru – žinosiu, kad pralaimėjo. Čia aš susigalvojau naują kodą, kad galėčiau emociškai atsiriboti nuo visu „bad beatu“ ir vienodai entuziastingai bei nesijaudinant reaguoti.. Va. Mamų prašau irgi nesinervinti. Morenginio pyrago valgau dažniau ir pokeris vis dėlto nėra blogis:)

O aš tuo tarpu atradau visai smagų žaisliuką internete. Šių metų pradžioj buvę kolegos Zelandijoj apturėjo žvėriškai sėkmingą promo akciją, kurios pagrindinė atrakcija buvo palyginti save su regbio žvaigždėm. Interaktyvių sprendimų skyrius planavo Kanų liūtus, rietė nosį ir sakė, kad nieko unikalesnio pasaulis nėra sugalvojęs. Ką gi, veidų atpažinimo technologijos dabar yra kaip ir karštos naujienos, nuolat tobulėja, turim net pažįstamą lietuvaitį, kuris planuoja iš to uždirbti milijonus; o kol kas smagiai galima pasižaisti ir atrasti savo garsenybes dvynius. Aš gi pasirodo esu 96% panaši į Marcia Cross ir 87% į Natalią Vodianovą. Yahoo! Tiesa, ne tiesa, bet rezultatai visai džiuginantys. Kai ataugs mano apipešioto ančiuko šukuosena, turiu gi visai nemažai šansų išaugti į gulbę:)

Va. O su Linu tai kaip... Aišku aš gera būdama galėjau ir vyriškesnę nuotrauką surasti, nei ta, kurioj maivėsi su mano kepuraite:) Bet net su kitom nuotraukom jis nėra į nė vieną žvaigždę panašus daugiau nei 80%. Ganėtinai unikalaus veido bičas, sakyčiau. Net moteriškų bruožų programa sugebėjo atrasti:)) čia vis dėl tos kepuraitės turbūt:) Va. O gerai pasistengęs, galėtų supanašėti su William Moseley – 80%. Turėjau paklausti googlės kas jis toks yra. Pasirodo Narnijoj vaidino:)

Ok. Gero savaitgalio ir pasisakykit į ką jūs panašūs:))

2 komentarai:

Gintautas rašė...

Lino veidas unikalus. 33% moterisku bruozu. Septiniolika -azijiecio. Nerealiai. Panasumo i azijieti priduoda jo sypsena. O del panasumo i moteris dabar as supratau kodel jis man taip patinka...:)
Beje ar visi zinote skandinaviska projekta last.fm? Galit irgi pabandyti.

Linas rašė...

Hehehe, Gintai, zmona gi gali perskaityti tavo komentarus :))