pirmadienis, gegužės 26, 2008

Internetas Australijoje arba klientų aptarnavimo ypatumai

Ilgokai nerašėme. Vis per tą interneto nebuvimą namie. Jau beveik mėnuo praėjo nuo Živilės atvažiavimo, o interneto kaip nėra, taip nėra. Aišku iš dalies kaltas ir aš, nes nepagalvojau kreiptis dėl interneto vos atvažiavęs. Bet kas galėjo pagalvoti, kad tokioje išsivysčiusioje šalyje kaip Australija viskas taip užtrunka (Zelandijoj ir Lietuvoj, tikrai per savaitę viską galima susitvarkyti). O planas buvo idealus. Štai jums istorija...
Australijoje neseniai atsirado interneto planai, kuriuos įsivedus, jau nebereikia mokėti už telefono liniją (Naked ADSL2+). Kadangi mes vietinio telefono visiškai nenaudojam atrodė visiškai puikus planas, nes sutaupytume apie 20 doleriu per mėnesį. Tiesa, jo įvedimas gan komplikuotas ir užtrunka nuo 10 iki 20 darbo dienų. Pasiklausinėjau savo ofiso IT‘išnikų, kokios čia geriausios kompanijos Australijoje ir iš dviejų išsirinkau vieną – iinet. Na o kol jie tvarkė visus formalumus su vietiniu Telekomu, pasiėmėm bevielį Internetą iš Unwired „pabandymui“. Mat jie suteikia 7 dienų pinigų grąžinimo garantiją, jei nepatiks. Tai mūsų 7 dienos turėjo kaip tik baigtis, vos įvedus stacionarų Internetą. Na jei viskas pagal grafiką...
Pirmosios bėdos prasidėjo, kai numatytą dieną telekomo meistras pas mus bute nepasirodė. Živilė pasiparino, kad tokią gražią dieną turėjo praleisti namie, bet save guodėm, kad gerai, jog Živilė nedirba ir gali būti namie, nes kitu atveju prarastum visą darbo dieną. Skambutis į iinet pagalbos centrą nieko nepagelbėjo – „Neturim jokios informacijos dabar. Skambinkit rytoj iš ryto darbo metu“. Pirmu reikalu skambinu iš ryto aiškintis, konsultantas grybauja ir nieko nežino. Toks įspūdis, kad skambučių centras kažkur Indijoj. Na OK, gal nespėjo atnaujinti informacijos. Skambino po pietų – vėl jokios info ir net nepaaiškina kokioje stadijoje viskas, ar kažkas bandyta daryti ar ne. Ir taip kelias dienas. Ne juokais susinervinau. O bendrauti reikia tai su skambučių centru Indijoje, tai su skambučių centru Zelandijoje. Nenuostabu, kad niekas nieko nežino. Pasakiau, kad nenoriu su jais turėti jokių reikalų, tai „nudžiugino“, kad vis tiek paims 130 dolerių, nes „dauguma darbo jau padaryta“. Nusileidau ir suteikiau antrą šansą. Paskyrė dar vieną dieną, kai meistras „tikrai ateis“. Hah, deja-vu! Vėl Živilė laukė visą dieną, vėl aš skambinau pagalbos telefonu vidury dienos, vėl gavau patikinimą, kad meistras tikrai ateis – laukite ir vėl likome prie sudužusios geldos. Ne juokais įsiutau (nors Živilė sakė, kad per daug ramiai aš su jais šnekėjau). Negana, kad nesuteikia serviso, negrąžina pinigų, bet dar ir mane kaltina, kad nepateikiau prieš tai buvusio telefono numerio bute, o galiausiai apkaltino, kad nurodžiau ne tokį adresą, kur įvesti Internetą. Mat pirma reikėjo parašyti namo numerį, o tik paskui butą! Totalus š... Pasitikslinau su vietiniais – adresą parašiau pagal taisykles, o jeigu ir suklydau vesdamas kokį skaičiuką - niekada negavau patvirtinimo iš jų, kad galėčiau pasitikrinti. Be to skambindavau kasdien po 2 kartus ir kiekvienąkart vis pateikdavau informaciją apie save. „Tai dabar mes turime atšaukti Internetą iš tos vietos, kur įvedėm ir tada įvedinėti iš naujo jums. Tas užtruks nuo 10 iki 20 darbo dienų“ WHAT??!!! Tokio pasityčiojimo, jau neištvėriau. Pasakiau, kad nutraukiu su jais sutartį ir jei jie pamėgins iš manęs nuskaičiuoti už nesuteiktą paslaugą, tai kreipsiuos į vartotojų teisių tarnybą. Praėjo 2 dienos, o iš jų jokios žinios. Ir žinok, ar čia nutraukė sutartį, ar dar bando įvesti Internetą. Teko dar kartą skambinti ir įsitikinti, kad sutartis nutraukta. Paklausiau, ar nuskaičiuos ką nors iš manęs – „Sistema nieko nerodo. Praeis dar kelios dienos ir jums praneš ar nuskaičiuos ką nors ar ne.“ Totali nesąmonė. Baisesnio aptarnavimo dar neteko apturėti...
Va išsiliejau :) Kažin ar ir Lietuvoj telekomunikacijų kompanijos vis dar taip pat išsidirbinėja, ar jau situacija geresnė? :)Išvada: jei kas Australijoj norės interneto – jokiu būdu nesikreipkit į iinet! Gal nauja technologija, gal per didelis apkrovimas, bet toks nesiskaitymas su klientais yra per daug! Dabar aplikuojam dėl interneto per mažesnę kompaniją, kuri ir į e-mailus atsako per 10 min., ir kainos yra mažiausios Australijoje. Jei viskas vyks sklandžiai – parekomenduosiu (tpfu-tpfu-tpfu).
P.S. O šiandien gavau e-mail‘ą, kad iš manęs iinet nuskaičiuos 30 dolerių!!! Karas tęsiasi...

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sveiki,

Ko jūs tikitės iš tautos kuri prasidėjo nuo nusikaltėlių...

AB

Gintautas rašė...

joo pasirodo Lietuvos vardas pirma karta paminetas del to kad lietuviai ciabuviai nudejo vienuoli...
Telekomas man ineta(i kaima) vede dvi savaites. Buvau labai susinervines nes buvo laiko tempimo pozymiu. Veliau paaiskejo kad buvo daaaug techniniu problemu.

Anonimiškas rašė...

Ei jus telekomunikaciju liutai :)

1. Nesusireiksminkite,
2. Neapsimetinekite, kad nusimanote apie telekomunikacijas
3. Pats Linai zinai, kad pigiau tai nera geriau
4. Visados turi laisve rinktis
5. Kaip imanoma suklysti rasant adresa? :)
6. Juokingi

Anonimiškas rašė...

Mūsų Efka piktas... Nėštumas...

AB

Vilmis rašė...

Man su internetu tai problemų neiškilo, bet va elektrą kad pajungti, tai ir teko porą dienų paskambinėti,nes savo sistemoje niekaip mano adreso negalėjo rasti. Bet grasinimas jog eisiu pas konkurentus padėjo, per porą minučių viskas stebuklingai atsirado ir už kelių dienų sąskaitą paštu gavau :)

Linas rašė...

Taip ir maniau, kad FK pasireiks :)
1. Cia gal ir ne man pastaba buvo, bet as tikrai nesusireiksminu. Tiesiog norejosi nors kokio paaiskinimo, o jie tik paburba po nosim, kas ten pas juos parasyta ir nesako nieko. O paskui prisigalvoja priezasciu kaip mane apkaltinti, o ne kad pasakytu tiesa - sorry, kazkas blogai su jusu laidu isvedziojimu arba per didelis apkrovimas ir nespejame, tikrai sutvarkysime iki tada ir tada...
3. As nesirinkau pigiausio :) As rinkausi is 2-ju geriausiu (pasak rekomendaciju). Dabar suaplikavau del pigiausio ir manau viskas bus tvarkoje.
5. Man irgi sis kaltinimas pasirode juokingiausias, nes application formoje yra atskiri laukai buto numeriui ir namo numeriui. Kaip sakiau, galejo buti misclick koks tai skaicius, bet negavus application patvirtinimo negaliu nieko teigti ar neigti.
6. Juokinga, jei nebutu graudu :)
7. Peace!