penktadienis, balandžio 25, 2008

Ogilvy New Zealand..

.. liko 5 darbo dienos:) Kadangi šiandien laisvadienis, tai tiuninguoju savo CV, ir po truputį reziumuoju Zelandijos Ogilvių metus;) hmmmm.. kažkaip pagalvojau, kad jei ir Melburne įsidarbinsiu toj pačioj reklamos agentūroj – turbūt galėsiu drąsiai pretenduoti į tarptautinės Ogilvių kalės titulą:))) Lietuvoj Ogilviai, Zelandijoj Ogilviai, Melburne Ogilviai...

Bet turbūt to išvengsiu, nes reklama gerokai atsibodo... Anksčiau smagiausios vietos žiūrint teliką būdavo reklaminiai intarpai, matyti, kas ir kaip launchina produktus, kas ir kaip reaguoja į konkurentus, koks vieno ar kito klipo režisierius, biudžetas, kokie buvo kompromisai su klientu. Kai matydavau nerealias reklamos kampanijas tyliai sau galvodavau, ot, kad taip man prie ko nors panašaus nagus prikišus. O dabar brrrrr. Kolegos pradėjo didžiulę reklamos kampaniją geriamam vandeniui: per metus bus ištransliuota apie 50 5 sekundžių trukmės klipukų + daugybė renginių, tikrai unikalių promo ir t.t. Jau dabar visi ruošia vietą lentynoj kanų liūtams, o aš tyliai džiaugiuosi, kad ne man reikia su tais 50 klipų tūsintis. Žodžiu nežinau ar čia Zelandija, ar rutina, ar tiesiog reikia ilgų atostogų. Bet reklama, ir ypatingai visi svaičiojimai apie brand’us, ambient ir t.t. užkniso juodai.

Kita vertus gerokai prasikrapščiau akis tiesioginiam marketinge. Ir apsikritai, DM (pardon, nežinau kaip lituanistai rekomenduoja versti „direct mail“ – tiesioginis paštas??) kampanijos dabar yra vienintelis dalykas, kurį dar galiu daryti entuziastingai. Šneki su kiekvienu apie tai, kas jiems įdomiausia, suasmenini visą komunikaciją iki negalėjimo. Paskui pasidarai kampanijos analizę ir neburi apie jos efektyvumą iš kavos tirščių, o tiksliai žinai, kas įvyko, o jei neįvyko, kitą kartą gali logiškai išmąstyti kažką, kad tai imtų ir įvyktų. Ir tai niekaip nesusiję su logotipo dydžiu ar maketo spalva:) – vadinasi, jei klientui būtinai norisi raudono burbulo ant viršelio, visada galiu padaryti testinę seriją ir įrodyti, kad raudonas burbulas efektyvumo nepadidina:)) Valio skaičiams!

Va. O jei metant visus darbo reikalus į šoną ir reziumuojant bendrą darbo atmosferą, tai be konkurencijos nerealiausias reikalas yra Ogilvių virtuvė. Ypač tom dienom, kai dirba Patrikas.. Tada visas ofisas panešėja į dietinės kolos reklamą: daug merginų virtuvėj ir gražiai nuaugęs, pasportuojantis, balta prijuoste ryšintis ir nerealius pyragaičius kepantis jaunuolis – laaaaabai seksualu ir dar labiau skanu. Jau dabar žinau, kad to pasiilgsiu. Ką jau ten bekalbėti apie tai, labai gaila bus užleisti Patriko favoritės, kuriai atitenka skaniausi pyrago gabaliukai, vietą kažkokiai naujokei... :)

O didžiausio ofiso briedo nominaciją atiduočiau 11-kai mano kolegių, kurios avi identiškus “Nine west” batukus. Kai dirbau Lietuvoj mes net spalvų teritorijom buvom kurį laiką pasidalinusios, kad visos nevaikščiotume su rožiniais sijonais tą pačią dieną, o čia visos kaifuoja nuo to, kad avi vienodai! Kas baisiausia, vos kuri nors važiuoja į Australiją iš karto gauna užsakymą parvežti dar bent vieną tų batų porą. Galvoju, gal paprašyti kad mano išleistuvių proga visos ateitų su tais batukais? Vis tiek esu neoficiali aukštakulnių vice mis (po mano vadoves aišku:) tai toks batuku manifestas man visai patiktu:)

6 komentarai:

Gintautas rašė...

Ar nebijai kad pasakojimas apie Patrika gali pakeisti blogo pavadinima i: 'Ilgam laikui issiskyrusiu plikiu istorijos'?:)
Vyk mintis apie tuos Ogilvius ir judek i prieki...linkejimai

Anonimiškas rašė...

kaip turetum, zmogus, priziureti savo smegenis, kad anksciau ar veliau sugebetum galutinai nenusivilti reklama? Sekmes, kad ir ka sugalvotum reklamoj ar salia jos!:)
i.b.

Anonimiškas rašė...

Kadangi esu is kito pasaulio (ne reklamos), tai man pasidare baisu i ka pavirto Zivile!!!!!!!

Kazkokia darboholizmo auka?!?

Zivile - pasaulis susideda ne vien tik is graziu reklaminiu klipuku :) Bet ir shachmatu, alaus butelio, pornuchos, juodos duonos, bulviu, krepsinio, oro ir kitu kasdieniniu dalyku :)

Nustok save vaidinti KALE!!!! Kas cia per nesamone? Kazkoks bandymas save iterpti i "stereotipine biznis moteri"!!! Juk jus reklamcikai lauzote visus stereotipus - jus gi kreativzmogiai :))))

Buk vadove ne KALE!!!!! :)

Gero persikraustymo i Australija :)))

Su meile is Lietuvos!!!!

danutka ir arturka rašė...

Labukas,

Cia Danute (Danuta ;)) jums raso.

Nuostabios jusu nuotraukytes ir sypsenos. Labai smagu jusu isgyvenimus skaityti, nes patikek manimi, daugelis ju labai tinka ir mums. Man atrodo kiekvienas zmogeliukas gyvenantis svetimoje salyje susiduria su daugeliu linskmu, absurdisu ir juokingu istoriju.

Kas liecia darba- as puikiai suprantu kad kartais reikia atsikvept ir atitrukt nuo visko.

Buckis Jums ir susitiksim LT :)

Zivile rašė...

Ei ei, jokios cia dramos nera:)nu uzkniso darbas, bet parodykit nors viena zmogu, kuris vienu ar kitu gyvenimo etapu nebutu pervarges nuo to, ka daro?
Be to paironizavau rasydama apie "kale" -as ta zodi tikrai vartoju dazniau nei kad prideretu, o jau kad lietuviskai "bitch" vertimas skamba kazkaip dramatiskai ir negatyviai tai jau nieko negaliu padaryti:)
o, Gintai, del Patriko tai viskas ok. Konkurencija vyksta tik del jo pyragu, o ne kitu reikalu gi:))))))))

Anonimiškas rašė...

Zivile,

Atrodai super. Plaukai ataugs, darbai keisis. Australija yra nuostabi, jei ne didmiestyje tai siaip turetu buti lengva buta gauti papludimyje, tad sekmes ir toliau ziurinesiu ir skaitinesiu tavo dienorasti, nes jis puikus. Skaitau ir mokausi;-)