pirmadienis, gruodžio 10, 2007

Pietu sala per savaite

Ilgai kaupemes rasyti apie pietine sala. Nu nesiraso ir tiek:)) Kazkaip aprasineti kiekvieno posukio nesinori, liaupsinti zelandijos gamtos irgi jau nesinori, o aiskaus jausmo, kokia tai buvo kelione, kaip ir nera.. Bet jei bandyti visa savaite sudeti i viena sakini, tai turbut butu kazkas panasaus i: "as, Linas, Asta, kelias ir kalnai". O toliau prasidetu painiava: is vienos puses buvo be proto ramu ir beveik galejai girdeti kaip knarkia atsipalaidavusios nervu lasteles, is kitos puses per savaite nuvaziavom kokiu 2 savaiciu marsruta - ir jautemes kaip realybes sou "amazing race" dalyviai - kai neturi laiko sustoti ir grozetis tuo kas yra aplink tave, nes prieky laukia kelias. Daug daug kelio.
Va taip. O dabar demesio: foto pasakojimas. Tiesa, pirma karta turim daug daug savo nuotrauku - neabejotinas keliavimo didesnej gaujoj pliusas:))) Taigi.

1 diena. Atskrendam i Christchurch'a. Uzsiperkam maisto, issinuomojam masiniuka ir patraukiam zemyn. I pietines salos pietus.
.. O apylinkes perdziuvusios - visi kalnai rudi ir jei ne zydintis lubinai, sunku butu irodyti, kad zelandijoj be keliu dienu vasara. Asta is karto apima fotografavimo psichoze.

..prie Tekapo ezero. Saltis nerealus, visi vietiniai nustebe kraipo galvom ir irodineja, kad dar vakar buvo vasara. Mes su Linu kalames, pas ka teisingesne grozio percepcija: Linui lubinai ir pilkas krastovaizdis yra baisu, o kelias valandas trunkanti fotosesija gelese atrodo kaip laiko ir kuno temperaturos svaistymas.

2 diena. Vaziuojam i Kuko kalna. Pakeliui ezerai tokio nerealaus zydrumo, kad visu grozio suvokimas vel tampa panasus.

..vienus kalnus seka kiti... kaip jau rasiau: kelias ir kalnai, kelias ir kalnai..
..tada kalnu upes..

..tarp kelio ir kalnu - daug trumpu ledu, lasisos sumustiniu, fotografavimo ir prasitampymo pertraukeliu:)

...atvaziuojam iki Queenstown'o, o cia vyksta didziulis golfo cempionatas, siaip ne taip atkovojam kambari nakvynei ir dar nuvaziuojam i Arowtown'a - istorini auksakasiu miestuka.
3 diena. Vaziuojam i Milforda. Zelandijos fiordai. Lietus pila kaip is kibiro. Paskui sviecia saule. Paskui vel pila.

...nakvyne susirandam Te Anau. Mazam miestuke prie ezero. Visi zinynai vieta vadina tobuliausiu pasivaiksciojimu taku karalyste. Neisbandom ne vieno:) Uztat nakti buna zemes drebejimas. Visai stiprus, bet miegam minkstose lovose ir tai teprimena laivuko uzsupima per audra.

4 diena. Vaziuojam i Wanaka. Mielas mazas miestukas tarp kalnu ir ezeru.
..gerai prasinesam po galerijas - jauciaus labai kruta, kai su galerininkem sugebejau padiskutuoti apie moderniuosius zelandijos juvelyrus:) Asta ilgam stringa meskiuku spintoj.
..iliuzijos muziejus. Keista vieta. Siaip nevisada megstu muziejus, bet buvo smagu.
..vakarop issinuomojam dviracius ir, lenktyniaudami su besileidziancia saule, bandom apvaziuoti ezera. Nepavyksta:))

5 diena. Vaziuojam i ledkalni. Pakeliui praleidziam avis. Kelio zenklai sako, kad reikia vadovautis ne jais, o ukininko nurodymais:)

..pakeliui dar milijonai kristolo skaidrumo ezeriuku. Salti jie kaip ledas. Ir nuo kranto matosi kaip tuo lediniu vandeniu plaukioja zuvys.

.. o ledkalnis buvo murzinas murzinas ir nuolat traskejo lyg grasintu ant musu nugriuti:))
6 diena. Vaziuojam vakarine pietines salos pakrante. Valio!! pagaliau jura! Apsistojam Hokitikoj. Sumokam daug uz nakvyne ant juros kranto. As maudausi. Jura buna pikta, mane sumala su akmenim ir as islipu visa apdraskyta, apdauzyta ir kraujuojanti. Kolegos sake, daugiau lankstinuku skaityti - Hokitikoj i jura reikia ziureti, o ne maudytis:)))
Paskui pavaziuojam iki "blyniniu" kalnu (pancake).

7 diena. Kalnu keliukais (Arthurs pass) vaziuojam atgal i Christchurch'a.
8 diena. Susikraunam daiktus. Asta verkdama palieka savo konkoreziu kolekcija ir parskrendam namo.

...oj net pavargau bedeliodama nuotraukas:) matyt reikes pradet kur nors jas visas krauti ir bloge ideti tik linka:) tiesa pamirsau parasyti, ka kas veike keliones metu: Asta viska labai fotografavo, as buvau mobili namu seimininke, o Linas vairavo ir buvo zvaigzde. Paziurekit kokias pozas islauze. Ir cia tik virsuneles:)))))

ok. labanaktis:)

Vilmis rašė...

dar į tą vieną sakinį įtraukčiau baltus arklius ir karves, nes pagal nuotraukas, tai jie ten irgi atėmė nemažai jūsų brangaus laiko :)

Gintautas rašė...

Idomu kas leme kad nuotraukos jusu siame reportaze yra nerealios kokybes? Labai grazu!!!

Zivile rašė...

talentas leme, Gintai, talentas:)))))))

Anonimiškas rašė...

net is pasakojimo jauciasi, kad labai daug ir labai greitai apvaziavote :) Tikiuosi, kad ir gerai pailsejote. O pastebejimas teisingas - nuotraukos is tiesu fantastiskos.

tai kieno tas talentas?

Zivile rašė...

ale ir prikibai:)
nuotraukos kur as su linu + jura darytos astos
kur as su asta - darytos lino
o visos kitos mano

Gintautas rašė...

:) Ale tikrai ir nepagalvojau...
Labai patinka ta nuotrauka "Kudutis Linas rūke". Pradžioje galvojau kad Lino nuotrauka...:)