ketvirtadienis, birželio 07, 2012

Nauja Australijos pristatymo kampanija

Tourism Australia paleido naują Australijos kampaniją - There's Nothing Like Australia:



Melburne iškart pasipiktinimas, kodėl tiek mažai  Viktorijos turistinių vietų? Vienintelis paminėjimas - Melburnas, ir tai parodomas kazino. Nei Great Ocean Road, nei pingvinų, nei vyninių. Na kaip visada - visiems neįtiksi :)

Kaip jums? Ar atvažiuotumėt į Australiją pamatę šį klipuką?

12 komentarų:

Zuzi rašė...

Man tas vombatas labai patiko:) Tikrai važiuočiau ten, tikrai tikrai:)

Giedrė rašė...

Aš kai matau tuos vandenis ir džiungles klipe - galvoju apie krokodilus, ryklius ir gyvates :) Man labiausiai įstrigo jūsų įrašas apie iškylą ir nuodingąją - džiugu, kad ne jūsų - palapinėje. Po to kažkurį vakarą bandžiau įsivaizduoti, ką daryčiau jei į mano palapinę įšliaužtų :)

Gintaras rašė...

jau noriu ten

Aidas rašė...

na man patiko, aišku,dėl gyvačių ir krokodilų tai brrr.. bet apskritai tai graži gamta atrodo ;)

gin rašė...

na toks nepigus turistinis butu pagal ta klipuka, bet grazu..:)

Gintautas rašė...

O tai kodėl nėra nufilmuotas šuo dingo nešantis kūdikį:). Jaučiu kandus juokelis, ale kai netikri australai esat tai galima...

Gintautas rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Gintautas rašė...

Šiaip tai žiauriai gražu. Aišku per kamerą sunku perduoti karštį, kvapus, skausmą po gyvatės įkandimo ir t.t.. Ir dar jaučiu man nepatiktų nugaros užtirpimas po ilgos kelionės...:)

Linas rašė...

Na kas gi kviesdamas atvaziuoti i savo sali reklamuos gyvates ir dingus? :) Vombatas tai gerulis, Zivilei vis nepraeina noras toki apkabint :)

lituanus vulgaris rašė...

) 1:15 argi ne Great Ocean Road?

Linas rašė...

Yep, Ocean Road - 1.5 s :) Ir tai ne labiausiai atpazistamos Apsostiles, o bendrinis kelias. Tai ne laikas skirtas Kangaroo Island ar Cape Leveque... Na, bet cia ne mano bedos :)
Neseniai i Melburna atsikraustei gal?

Vilmis rašė...

Man tai patiko klipas.
O Viktorijoj gi nėra kažko tokio ypatingo, dėl ko būtų noras trenktis į Australiją kaip turistui porai savaičių.