antradienis, sausio 12, 2010

Kelionė atgal į Melburną

Lietuvoje "gavome velnių", kad nelabai rašom blogo. O po viešnagės Lietuvoje, gal kam įdomu kaip parsigavome. Taigi, skaitytojų pageidavimu (FK) - mūsų kelionė atgal į Melburną ir pirmosios dienos grįžus...

Skrydis

Kelionė atgal nepraėjo be rūpesčių kaip tikėjomės. Nusileidus Helsinkyje tuoj puolėme tikrintis ar neatidėtas mūsų skrydis. Kažkas raudonuoja. Mūsų skrydis :( Atidėtas pusvalandžiui. Na pusvalandžiui, tai dar gerai, nes lėktuvas iš Hong Kongo už pusantros valandos nuo nusileidimo. Gal spėsim...

O čia mergos išsidirbinėja oro uoste prie virtualios svečių knygos:

Įsodinimas į lėktuvą vėlavo ir kai dar lėktuve praleidome pusantros valandos nepajudėję iš vietos - supratom, kad į savo lėktuvą nespėsim. Ech, visas planavimas parsirasti į Melburną vakare ir kaip galima sušvelninti aklimatizacijos procesą nuėjo niekais. Stiuardesė informavo, kad jei nespėsime į popietinį lėktuvą, tai tokiu atveju duos mums viešbutį Hong Konge. Na bus proga susipažinti su miestu jei ką...

O bet tačiau Hong Kongo oro uoste pasitinka servisas, kurio tikėjomės Helsinkyje skrendant į priekį. Vos išlipus pasitinka 5-6 oro uosto darbuotojai su lentelėmis ir liepia rinktis visiems skrendantiems į Melburną į vieną krūvą, skrendantiems į Sidnėjų į kitą krūvą ir t.t. Tuomet visus be eilės praveda pro apsaugą į kitos avialinijos lėktuvą, kuris specialiai užlaikytas, kad sulauktų mūsų! Tai ne suomiai - pralauki eilėj, o tau sako eik bilieto į kitą eilę...

Dar vienas dūris į suomių pusę - bagažas. Visur savo žurnaluose didžiuojasi ir akcentuoja, kad Helsinkyje geriausia pasaulyje bagažo paskirstymo sistema ir kaip visi greitai gauna bagažą. Ha, mūsų bagažo per naktį nesugebėjo surasti ir įdėti į reikiamą lėktuvą. O štai Hong Konge buvo gal koks valandos tarpas ir buvom 100% tikri, kad bagažo Melburne nebus. Net iš anksto nuėjom į pamesto bagažo skyrių, bet pirma liepė pasitikrinti bagažo karuseles ir tik po to ateiti. Ir ką gi - atvažiuoja mūsų bagažas :)) Valio Hong Kongo bagažo krovėjams!!

Karščio išbandymas

O Melburne laukė naujas išbandymas - savaitgaliui pranešė +40-45 ir taip 4 dienas. Tai šeštadienį vežėme Astą parodyti "savo" paplūdimio, kur "visada" būna bangos. Aha, kaip tyčia jokių bangų. O dar važiuojant į vietą ir atgal įsijungiau mašinoj oro kondicionierių "ant viso gazo", tai sekmadienį atsikėlęs neprašnekėjau ir dabar jau trečia diena sergu :( Blogesnio laiko nebūna - miegot neįmanoma, nes vidurnaktį temperatūra "nukrenta" iki +37, o kondicionieriaus jungti negali, nes bijai dar labiau susirgti...

Aussie Millions

Nors ir sirgdamas, bet negalėjau apleisti savo "antro darbo". Per kelionę į Lietuvą netekau nemažai progų kvalifikuotis į didžiausią Australijoje pokerio turnyrą - Aussie Millions. Sekmadienį buvo paskutinis satelitas online. Na ir ką, su šiek tiek sėkmės pavyko atsirinkti į pagrindinį turnyrą, kur startinis mokestis AUD10,500 :)) Dabar belieka sveikti ir gerai pasirodyti pratęsiant neseniai pradėtas tradicijas :)

Sveikinimai

Tiesa, pagaliau čia kažkurią dieną gavom Radzevičių sveikinimą (gavom ir kitų - ačiū) su lipduku kaip galima greičiau atplėšti voką. Pasirodo karantino perspėjimas, kad voke buvo organinių medžiagų, kurios gali užkrėsti Australijos eko sistemą ir jeigu norime tą daiktą atgauti, turime susimokėti 42 dolerius dezinfekavimo ar kokiems tai testams, kitu atveju daiktas bus sunaikintas. Taigi Asta, tavo eglutės laukia sunaikinimas :)

Nesiųskite mums nieko valgomo, geriamo ar kitų organinių produktų. Kad ir kaip labai norėtųsi, jie vis tiek bus sunaikinti. Daugiau informacijos Australijos karantino svetainėje.

Unknown rašė...

cia tai geras su organinem m-gom :))) o kaip pvz. su shokoladais reikalai?

Vilmis rašė...

Sveikinimai su Naujais, su nedingusiu bagažu ir su patekimu į turnyrą. Gerai metai pradėti :)

Linas rašė...

Na kelis kartus buvo atsiusta Nomedu, tai sokoladas gal ir praeina. Bet nesiuskit sokolado, jo ir cia yra :))

Vilmi, o apie liga pamirsai? Koks cia gerumas? :))

Vilmis rašė...

liga tai smulkmena, dabar tau reikia susikaupti ir pasiruošti, kad darbe visus galėtum dviračiais aprūpinti :)

Anonimiškas rašė...

nuka, sveikinu baigus turnyra nors ir ne taip kaip norejai. anyway - sudalyvavai.
Zivile, Tave su gimtadieniu. LAimes, sveikatos, ir kad leonovas zengtu zingsni, kokio Tu nori.
ir dar - aciu uz dovanele. labai pralinksminot. is jakucio tik dabar pasiemem :) :) :)
Linkejimai ir sveikinimai. parasykit, kaip gimtadieni sventet