trečiadienis, spalio 22, 2008

Pokeris ir helio balionai

Heh, norėjau aprašyti kaip Živilė jau trečią kartą įsigyja siuvimo mašiną (tiesa, praėjusius 2 kartus nemokamai gavo) ir vis parinasi ja naudodamasi, tai pati anksčiau viską aprašė...:)

OK, tai tada šiek tiek naujienų iš mano fronto. Praėjusią savaitę Melburne vyko PokerNews Cup, tai teko ir man sudalyvauti keliuose turnyruose. Galvojau gal vėl pasiseks laimėti kokį medalį ir padidinti šeimos biudžetą - deja... Pasirodo aš tik Lietuvos mastu esu "kietas", o gal tiksliau Lietuvos pokerio lygis žemas :)) O štai aš pagrindinio turnyro metu:

Nerandantiems užuomina: žalia žolė, bet ne žolė...

O šeštadienį vakare ėmė ir dingo elektra. Pasižiūriu pro balkoną - visas rajonas užgesęs. Tai pasinaudojau proga pažaisti su fotoparatu naktį. Štai koks vaizdelis iš mūsų balkono naktį (žiūrėti įdėmiai):

Fainiausia, kad daugelis savaitgaliais daro visokius BBQ balkone, tai kol nesusinešė žvakių, naudojo laptopą kaip šviesos šaltinį :) O kitą dieną paaiškėjo, kad kažkas paleido helio balionų į orą, tie užskrido ant elektros linijų, trumpas sujungimas ir 4 rajonai valandai be elektros :))

2 komentarai:

Unknown rašė...

Zivile, kokiam saite uzmatei tokias pigumas?:)

Linas rašė...

ebay.com.au
lietuvoj dar truksta normalaus internetinio aukcniono, o is ebay baldu neprisisiusi..